Administratieve ondersteuner Werving en Selectie
16 - 20 uur
Leuvenaarstraat 91, 4811 VJ Breda
€Min. €2770,- | Max. €3.590,-
Lees verder24 - 28 uur
€Min. € 4.299 | Max. € 5.733
Gewenste startdatum: 1 januari 2025
Serviceresidentie Vredenbergh
CAO: Verpleeg- verzorgingshuizen en thuiszorg (VVT)
Einddatum reactie: 20 oktober 2024
Ben jij klaar voor een uitdagende rol als facilitair manager bij Surplus, een van de grootste werkgevers in de ouderenzorg in West-Brabant? Met jouw passie voor leidinggeven heb jij de kracht om het facilitaire team van onze mooie serviceresidentie Vredenbergh in Breda te inspireren en te motiveren, zodat we onze cliënten de hoogwaardige zorg en het welzijn kunnen bieden die zij verdienen. Echt een betekenisvolle functie dus! Is jouw interesse gewekt? Lees dan snel verder!
Vredenbergh is een serviceresidentie, waar naast bewoners met een indicatie, ook particulieren een appartement kunnen huren. Intern heet deze functie Manager Wonen & Comfort. Ons restaurant De Blijde Inkomst is zowel voor bewoners als bezoekers van buitenaf een heerlijke plek om te eten, borrelen of gewoon een kopje koffie te drinken met vrienden en familie. Voor een knipbeurt kunnen onze bewoners naar de kapsalon, er is een fitnessruimte, een winkel, zelfs een infrarood sauna én er worden mooie kunst-, muziek- en culturele activiteiten georganiseerd. Een prachtige locatie om te wonen, net buiten het centrum van Breda, én een mooie omgeving om te werken!
In jouw dynamische baan als facilitair manager geef je leiding aan verschillende teams op Vredenbergh. Zowel facilitair medewerkers, als medewerkers in het restaurant, in totaal 23FTE.
Jouw uitdaging ligt bij het behouden van de hoogstaande kwaliteit van de facilitaire dienstverlening. Dit pak jij met beide handen aan! De behoeftes van de cliënten, bezoekers en de organisatie, dat is waar je dagelijks op focust. Zo kun je gericht mogelijkheden voor de uitbreiding, vernieuwing en verbetering van de dienstverlening onderzoeken. Je bent budgetverantwoordelijk voor het facilitaire deel van de begroting, en ook de investeringen en exploitatie op Vredenbergh. Je vertaalt strategisch beleid naar tactische beleid en bevordert verbeteringen.
Daarnaast geef je richting aan de sociale benadering, waarbij we de leefwereld en het netwerk van de cliënt centraal stellen. Je voert je functie zelfstandig uit met oog voor de medewerkers (incl. vrijwilligers) zodat zij zich gezien, gewaardeerd en gehoord voelen. Je kunt natuurlijk wel altijd terugvallen op de collega facilitair managers en zorgmanagers.
Je geeft het goede voorbeeld, bent zichtbaar bij het dagelijks werk en toont waardering richting medewerkers. Je draagt proactief bij aan verbeteringen en betrekt jouw team hierbij. Jij zorgt voor de goede balans in autonomie en begeleiding van je team, zodat ze de ruimte krijgen zichzelf te ontwikkelen, maar ook afspraken, protocollen en procedures opvolgen. Zo zorgen jullie er samen voor dat de facilitaire dienstverlening op Vredenbergh voldoet én blijft voldoen aan de gestelde kwaliteitseisen. Cliënten en overige gebruikers ervaren daardoor een prettige woon-, leef en werkomgeving.
Jij kent je vakgebied goed en kunt daarom op deskundige wijze leidinggeven aan je team, zodat de organisatie op facilitair gebied optimaal ondersteund wordt. Jij herkent (commerciële) kansen en ontwikkeling, met oog voor uitbreiding en verbetering van onze dienstverlening.
Je bent tactvol, overtuigend en geduldig en kunt stimuleren, corrigeren en motiveren bij het leidinggeven, het leiden van projecten, het afhandelen van klachten en het adviseren. Daarnaast heb breng jij mee:
Allereerst een mooie, maatschappelijke én betekenisvolle functie. Als facilitair manager kom je in een positief ingesteld, hecht team. Van jong tot oud, ieder in andere levensfases en met eigen talenten. Daarnaast krijg jij?:
Wil jij je als facilitair manager inzetten voor een vooruitstrevende organisatie in de ouderenzorg, waar jouw initiatief en expertise enorm wordt gewaardeerd? Dan is dit jouw kans! Heb jij al honderden ideeën hoe jij deze functie gaat aanpakken? Yes, daar worden wij blij van! Solliciteer snel op de vacature en wij nemen contact met je op!
Op donderdag 24 oktober staan de gesprekken gepland. Deze dag heb je direct twee gesprekken. Op 25, 28 of 29 oktober bespreken we daaropvolgend de arbeidsvoorwaarden. Op 1 januari 2025 verwelkomen we je dan graag in ons enthousiaste team!
Interne kandidaten hebben voorrang op externe bij gelijke geschiktheid.
16 - 20 uur
Leuvenaarstraat 91, 4811 VJ Breda
€Min. €2770,- | Max. €3.590,-
Lees verder24 - 28 uur
Kasteelweg 1, 4761 BN Zevenbergen
€FWG 30
Lees verderDe Donk | Ulvenhout
€Min. € 3337,- | Max. € 4480,-
Lees verderLaat uw gegevens achter en wij bellen u binnen 1 werkdag terug.