Terug naar vacature resultaten

Facilitair Manager | Serviceresidentie Vredenbergh

24 - 28 uur

Min. € 4.299 | Max. € 5.733

Gewenste startdatum: 1 januari 2025

Serviceresidentie Vredenbergh

CAO: Verpleeg- verzorgingshuizen en thuiszorg (VVT)

Einddatum reactie: 20 oktober 2024

Ben jij klaar voor een uitdagende rol als facilitair manager bij Surplus, een van de grootste werkgevers in de ouderenzorg in West-Brabant? Met jouw passie voor leidinggeven heb jij de kracht om het facilitaire team van onze mooie serviceresidentie Vredenbergh in Breda te inspireren en te motiveren, zodat we onze cliënten de hoogwaardige zorg en het welzijn kunnen bieden die zij verdienen. Echt een betekenisvolle functie dus! Is jouw interesse gewekt? Lees dan snel verder!

Serviceresidentie Vredenbergh

Vredenbergh is een serviceresidentie, waar naast bewoners met een indicatie, ook particulieren een appartement kunnen huren. Intern heet deze functie Manager Wonen & Comfort. Ons restaurant De Blijde Inkomst is zowel voor bewoners als bezoekers van buitenaf een heerlijke plek om te eten, borrelen of gewoon een kopje koffie te drinken met vrienden en familie. Voor een knipbeurt kunnen onze bewoners naar de kapsalon, er is een fitnessruimte, een winkel, zelfs een infrarood sauna én er worden mooie kunst-, muziek- en culturele activiteiten georganiseerd. Een prachtige locatie om te wonen, net buiten het centrum van Breda, én een mooie omgeving om te werken!

Jouw rol als facilitair manager

In jouw dynamische baan als facilitair manager geef je leiding aan verschillende teams op Vredenbergh. Zowel facilitair medewerkers, als medewerkers in het restaurant, in totaal 23FTE.

Jouw uitdaging ligt bij het behouden van de hoogstaande kwaliteit van de facilitaire dienstverlening. Dit pak jij met beide handen aan! De behoeftes van de cliënten, bezoekers en de organisatie, dat is waar je dagelijks op focust. Zo kun je gericht mogelijkheden voor de uitbreiding, vernieuwing en verbetering van de dienstverlening onderzoeken. Je bent budgetverantwoordelijk voor het facilitaire deel van de begroting, en ook de investeringen en exploitatie op Vredenbergh. Je vertaalt strategisch beleid naar tactische beleid en bevordert verbeteringen.

Daarnaast geef je richting aan de sociale benadering, waarbij we de leefwereld en het netwerk van de cliënt centraal stellen. Je voert je functie zelfstandig uit met oog voor de medewerkers (incl. vrijwilligers) zodat zij zich gezien, gewaardeerd en gehoord voelen. Je kunt natuurlijk wel altijd terugvallen op de collega facilitair managers en zorgmanagers.

Je geeft het goede voorbeeld, bent zichtbaar bij het dagelijks werk en toont waardering richting medewerkers. Je draagt proactief bij aan verbeteringen en betrekt jouw team hierbij. Jij zorgt voor de goede balans in autonomie en begeleiding van je team, zodat ze de ruimte krijgen zichzelf te ontwikkelen, maar ook afspraken, protocollen en procedures opvolgen. Zo zorgen jullie er samen voor dat de facilitaire dienstverlening op Vredenbergh voldoet én blijft voldoen aan de gestelde kwaliteitseisen. Cliënten en overige gebruikers ervaren daardoor een prettige woon-, leef en werkomgeving.

Jouw talenten als facilitair manager

Jij kent je vakgebied goed en kunt daarom op deskundige wijze leidinggeven aan je team, zodat de organisatie op facilitair gebied optimaal ondersteund wordt. Jij herkent (commerciële) kansen en ontwikkeling, met oog voor uitbreiding en verbetering van onze dienstverlening.

Je bent tactvol, overtuigend en geduldig en kunt stimuleren, corrigeren en motiveren bij het leidinggeven, het leiden van projecten, het afhandelen van klachten en het adviseren. Daarnaast heb breng jij mee:

  • Een afgeronde HBO management opleiding
  • Meerdere jaren werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Jouw coachende vaardigheden. Zo zet jij medewerkers in hun kracht.
  • Initiatieven om beleid te ontwikkelen en implementeren;
  • Jouw ervaring om juist te handelen in onvoorspelbare en onverwachte (crisis-)situaties;
  • Jouw overtuigingskracht. Je beschikt over onderhandelingsvaardigheden en je kunt met tegenstelde belangen van in- en externe partijen omgaan;
  • Jouw kennis en ervaring om methodisch en projectmatig te werken;
  • Jouw oplettendheid ten aanzien van het welzijn van je medewerkers, het budget, de kwaliteit van dienstverlening en de realisatie van doelstellingen zodat je tijdig bij kunt sturen.

Wat krijg jij van Surplus?

Allereerst een mooie, maatschappelijke én betekenisvolle functie. Als facilitair manager kom je in een positief ingesteld, hecht team. Van jong tot oud, ieder in andere levensfases en met eigen talenten. Daarnaast krijg jij?:

  • Salaris tussen € 4.298,87 en € 5.733,02 bruto per maand conform CAO VVT FWG 60 (op basis van 36 uur);
  • Een contract voor bepaalde tijd tussen de 24 en 28 uur per week met uitzicht op vast,
  • 29 vakantiedagen (o.b.v. 36-urige werkweek);
  • Laptop en nieuwe iPhone van Surplus;
  • Vakantiegeld uitbetaald in mei, eindejaarsuitkering van 8,33% uitbetaald in november.
  • Fiscale voordelen bij o.a. de aankoop van een (elektrische) fiets, laptop of een fitness abonnement;
  • Mogelijkheid tot bijkopen van extra vrije dagen
  • Uitstekende pensioenregeling bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW).

Ben jij onze nieuwe facilitaire manager?

Wil jij je als facilitair manager inzetten voor een vooruitstrevende organisatie in de ouderenzorg, waar jouw initiatief en expertise enorm wordt gewaardeerd? Dan is dit jouw kans! Heb jij al honderden ideeën hoe jij deze functie gaat aanpakken? Yes, daar worden wij blij van! Solliciteer snel op de vacature en wij nemen contact met je op!

Op donderdag 24 oktober staan de gesprekken gepland. Deze dag heb je direct twee gesprekken. Op 25, 28 of 29 oktober bespreken we daaropvolgend de arbeidsvoorwaarden. Op 1 januari 2025 verwelkomen we je dan graag in ons enthousiaste team!

Interne kandidaten hebben voorrang op externe bij gelijke geschiktheid.

Bekijk ook deze vacatures eens

Team werving selectie Surplus

Administratieve ondersteuner Werving en Selectie

16 - 20 uur

Leuvenaarstraat 91, 4811 VJ Breda

Min. €2770,- | Max. €3.590,-

Lees verder

Betrokken helpende plus - kleinschalig PG - Zevenbergen

24 - 28 uur

Kasteelweg 1, 4761 BN Zevenbergen

FWG 30

Lees verder

Hbo kwaliteitsverpleegkundige | De Donk in Ulvenhout

De Donk | Ulvenhout

Min. € 3337,- | Max. € 4480,-

Lees verder
Whatsapp

Bel me terug

Laat uw gegevens achter en wij bellen u binnen 1 werkdag terug.

    * Verplicht in te vullen