Terug naar vacature resultaten

HR Business Partner

24 - 28 uur

min. €4.480,- | max. €5.733,-

Gewenste startdatum: 1 februari 2025

Breda

CAO: VVT

Einddatum reactie: 15 december 2024

Bouw jij graag mee aan de zorg voor morgen? Wil jij je bijdrage leveren om Surplus als moderne werkgever verder vorm te geven? Denk jij vernieuwend of je nu verandertrajecten  begeleid of talenten ontwikkelt of werkprocessen verbeterd. Lees dan snel verder want dan hebben wij een topbaan voor jou.

Wat jij gaat doen? Verrassen, inspireren en impact maken!

Samen met 3 collega HR Business Partners vervul je een sleutelrol binnen onze zorg- en welzijnsorganisatie. Samen zetten jullie je expertise in om dingen in beweging te krijgen. Jij bent het aanspreekpunt voor de wijkverpleging, thuisondersteuning en ondersteunende staffuncties. Jij bent het aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden binnen deze divisies.

Nieuwsgierig naar jouw impact? Dit zijn jouw verantwoordelijkheden:

Strategische partner: Jij weet wat er speelt binnen de wijkverpleging, thuisondersteuning en ondersteunende functies (thuisondersteuning, wijkverpleging en ondersteunende functies.) Met jouw scherpe blik en daadkracht ben je dé sparringpartner voor het management Of het nu gaat om complexe vraagstukken, strategische personeelsplanning of het begeleiden van verandertrajecten: jij durft je stem te laten horen.

Van beleid naar actie: HR-beleid ontwikkelen? Samen met collega HR Beleidsadviseurs ontwikkel je mede beleid, maar je zorgt er ook voor dat het werkt. Je vertaalt de HR strategie naar concrete acties.

Data-gedreven werken: Jij weet wat cijfers kunnen vertellen. Door jouw analyses te combineren met inzicht en creativiteit, bied je proactieve adviezen over bijvoorbeeld duurzame inzetbaarheid en talentonwikkelen. Jouw adviezen zijn scherp en onderbouwd.

Verbinder met impact: Met jouw energie en creativiteit breng je mensen bij elkaar. Van zorgprofessional tot stafmedewerker. Want samen krijgen we meer voor elkaar!

Wat breng je mee?

  • Een afgeronde Hbo- of WO- opleiding in HRM of een vergelijkbare richting;
  • I.v.m. het werkgebied West-Brabant beschik je over een rijbewijs en auto.

Wat krijg je van ons?

Allereerst een warm welkom binnen Surplus van o.a. jouw gezellige en betrokken HR team (bestaande uit 40 collega’s) Maar ook:

  • Jouw eerste werkdag staat in het teken van de onboardingsdag van Surplus;
  • Salaris conform CAO VVT FWG 60 (min. €4.480,- | max. €5.733,- o.b.v. 36 uur per week)
  • Een werkweek van 28 uur per week;
  • Een contract voor bepaalde tijd met zicht op onbepaalde tijd;
  • Werken vanuit onze zorglocaties én thuis;
  • Vakantiegeld én eindejaarsuitkering;
  • Pensioenregeling bij het Pensioenfonds voor Zorg en Welzijn
  • 29 vakantiedagen (op basis van 36 uur)
  • Laptop en Iphone van Surplus
  • Fijne fiscale voordelen d.m.v. het Meerkeuze Arbeidsvoorwaarden systeem. Wil je langer op vakantie, je kind helpen met studiekosten of op een (elektrische) fiets naar je werk?! Mogelijkheden genoeg!

Interesse

Wil jij je kennis als HR adviseur bij Surplus inzetten in de functie van HR Business Partner. We ontvangen je sollicitatie graag!

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx, jpg, Max. bestandsgrootte: 5 MB.

Bekijk ook deze vacatures eens

Vrijwillig Chauffeur bij Menu Surplus: De held achter het stuur!

Omgeving Halderberge en Breda

Lees verder
Staffunctie Vacature

Meewerkstage Werving & Selectie

32 - 36 uur

Leuvenaarstraat 91

€500,-

Lees verder

Algemeen maatschappelijk werker | Gemeente Halderberge

Gemeente Halderberge

Min. € 3.282 | Max. € 4.983

Lees verder
Whatsapp

Bel me terug

Laat uw gegevens achter en wij bellen u binnen 1 werkdag terug.

    * Verplicht in te vullen